notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Vanlig dag

Kategori: Från förr

Idag regnade det.. Jag hade ont i huvet o sov typ hela dan .. eller nä ja va ju i skolan man sen när ja kom hem så sov ja .. undantag möte me fotbollen.. asså laget .. men de konstiga e att ja fortfarande e trött men de kan ju bero på Paulina som skrattade halva natten igår eller a 30 min iaf. asså för sig själv asså ja sov hos henne .. vi hade kollat på film o efter så ligger ungen o skrattar för sog själv ! haha fullt normlt ;) hiihi

"Nothing bites my ass"
"Man vet ju aldrig me folk som runkar av fjärrkontrollen!"


men idag hade vi projekt på morgonen.. asså val grej.. jag vart krisdemokrat ..weei
Asså vi va i grupper o fick olika partier .. Asså inte bara klassen va de utan alla klasser ..
Jag va nsam tjej o sp människa i min grupp.. men jag överlevde ;) haha
vi skulle läsa partiernas broschyrer o typ komma på frågor vi ska ställa till partimänniskorna på torsdag när vi åker till valstugorna :P haha jippi !!


"JAG FÅR SKRATTSJUKAN AV DIG"

Ska sova igen. God natt !

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: