notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Min Sommar del 2

Kategori: Från förr

Jag kom hem från Malta 10/7 och jag har ine varit så deprimerad och ledsen på så himmla länge som jag var då !!! Nu är det bättre men jag saknar alla och allt vi gjorde asmyket!
Men dagarna rullade på och jag ungicks me Emy onsdagen-lördagen för då skulle hon till DAlsland, sitt landställe. Men på Onsdagen veckan efter kom Emma till mig och sen på fredagen åkte jag med henne till Eskilstuna och var där till söndagen, vi ade roligt på parkens zoo, american pizza och överallt vi va som hon hade pratat om stor del av Malta-resan ! men slagstaglassen missade vi ! =P haha
Va hemma o sov på måndagen, tisdagen va ja me Farfar o Viola i Waxholm o på onsdagen åkte jag,Paulina,Carro,Marie och Sandra mot Lysekil med tåget. Skulle på fotbollscup men resten av laget skulle komma dit dagen efter för dom åkte bil.
Redan på T-Centralen började det, vi såg Basshunter !! Yeah
Han åkte samma tåg som oss, satt en vagn ifrån, gick av på samma station "Munkedal" .. Självklart fick vi hans autograf hihi -- SANDRA han flirtade inet med dig - han fick ngt i ögat !!! inse =P haha
Men han log åt mig och sen när vi gick så vinkade han til mig !japp så var det .. Det var bara jag som såg det så - till mig ! haha
Väl framme i Lysekil ringde Carro Glenn som sa vart vi skulle gå, fritidsgården ! Vi bodde på en fritidsgård ! haha med ett air hockey spel och ett foosball spel !! YEAH ! hahaha jag ägde alla .. nästan . ehum.. vad vart det Carro ? 8 självmål (på en match) ANNARS hande jag vunnit !! LOVAR ! 
Själva fotbollsspelandet gick jättebra med hela 0 poeng gick vi vidare till b-slutspel och vann b-finalen på straffar !! Yes, we got the power !
Men till det viktigare ..

Onsdag och söndag kväll var vi 5 tågresande ensama i Lysekil HAHAHAAA :P

Onsdag kväll började med tacos och fortsatte med utgång .. Vi hade mindre kul först och fick förlarat att om man var under 18 år så kan man "hänga på konsum" YES !! haha det testade vi men - det var inget för oss .. Så tillslut bestämmde Marie att vi skulle gå upp till några som verkade vara i 20-års åldern som hade ropat på oss ett antal gånger när vi hade gått förbi, ni förstår Lysekil består imprincip av 2 gator ! Och då gjorde vi det  .. det blev väldigt rolig men runt 12 skulle dom på iväg men dom sa att dom skulle ringa oss runt 2 och då skulle vi få koma på efterfest haha
Vi tvivlade ganska starkt på att dom skulle ringa men exakt när Paulina sa att hon skulle gå och lägga sig (o Carro satt o sov på en stol ) ringde telefonen ! :O haha
Vi fixade till sminket och gick ut väntade ett tag och sedan gick vi hem till en av dem.. Jag hade lite FÖR roligt så mina gymnastiska talanger smög sig fram !! haha fick nya bulor o blåmärken !!
Söndagkvällen spenderade vi med de trevliga pojakra också .. vi började med att spela kubb, jag var grymm fick ner en kloss-sak och kungen ! yeah :P haha
inga komentarer på det som hände lite senare när jag blev övergiven !!! HAHHAAAA men Carro och Sandra räddade mig efter ett tag. TACK !!
Även den kvällen ägde jag på air hockey, gjorde ett mål trots mitt gymnastiska tillstånd ! HAAA
Vaknade dagen efter med en enorm bula i pannan !!!  haha undra om deet var golvet, väggen, dörren eller foosball-spelet.
Måndag 14.00 häntade Emy och hennes pappa mig och färden mot Dalsland påbörjades ! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: