notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Min Sommar del 1

Kategori: Från förr

Snart är sommaren sluuut o man ska börja skolan igen .. mindre roligt men aa ska ju börja ny skola nu på torsdag faktist .. haha Infokomp gymnasiet blev det tillslut.. efter massa krongel pga. att nacka gymnasium inte har förtur för sina invånare :P haha
men jag överlever.. hoppas jag !!

Men sommarlovett började med skolavslutning, den spenderade jag me Paulina. Vi gick runt halva nacka känndes det runt men tillstut hamnade vi vid "glasan" de  va okey men sen guick vi hem till mig o hon sov hos mig :)

Den 20/6 åkte jag till Malta - på språkresa !!!
Där träffade jag underbara människor.
Emy, som bor otroligt nära mig utan att vi hade träffats innan åkte på samma resa, bodde vid samma i rum och blev välditgt bra kompisar !! :D
Emma den första normala människan jag träffade på flygplatsen !! HAHA nej normal e kanska att överdriva men mindre onormal kanske ;) haha våran ironi asså ingen knäcker oss !! haha synd att du ska bo så långt bort eller a Eskilstuna, det är ju inte andra sidan landet men lagom långt bort för att man inte ska kunna "bara svänga förbi" !! tyvärr.. skulle vilja träffa dig oftare gumman, saknar dig så !
Astrid du är den sötnosigaste människan bara så du vet ! "Jag har ju sett på film" HAHA gud jag skrattar fortfarande Haaa -- :p
Malin, Johana, Anna och alla andra ni jag saknar er enormt !
lite om resan
Vi gick i skolan lite på dagarna , lärde oss inte speciellt mycket menmen .. haha sen så gick man typ hem (till hotellet) och solade/badade eller sov tills middagen typ sen så samma sak ett tag efter eller sen så börja man göra sig iordning för utgång ... =)
Den bästa midsommaren någonsin !! haha Emma hade finnen o jag tysken HAHAHAHAA
"I'm not drunk, I just had a little"
Stackars Emy va sjuk då, typ hela tiden men dagen efter midsommar var vi ute iaf ! :D haha Lite tequila och smirnoff ice på street fellows sen vart det:
"I can be your girlfriend" "whant do YOU want?" "i have a boyfriend, he is overthere"  " KIIIIM HEEEEJ KIIIM" "men johoo det är Willy, heeeeej Willy"  "jag skulle bara visa mina skavsår""men.. hon försvann, jag måste följa efter"  .ViftVift
Jetski på golden bay, Emma du är galen men jag litar på dig !! Haha fan va kuul det var !!
Jag måste bara berätta om vårat "rum" haha jag Emy,Emma och Sandra delade på ett skjul, det satt inte ihop me resten av hotellet. Det var hål runt dörren som man kunde skjuta ut vatten genom eller hur Emy? ett väldigt ofungerande badrum, första dagen när vi skulle duscha .. ja kan säga att vattnet attakerade oss .. haha eller om man vile ha någulunda varmt vatten annars kunde man försöka duscha i en stråle kallvatten :P men man skulle trycka på en knapp så SKULLE alllt funka .. men nej det vill jag inte påstå !! haha sen resten ska vi inte prata om, helt ofungerande !!
Vi blev sjuka av AC:n .. Jag o Emy var typ helt ensama på hotellet en kväll då när vi va sjuka , vi fick trååkit så vi hade toga-party för oss själva ! HAHA  -- säger bara stegen ..
"'WOW"' "VOV"-"VOV" Hahaaaaa :p
Det var en superslize resa (Slize=nicex2) haha

...........................

Kommentarer


Kommentera inlägget här: