notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Fredag !

Kategori: Från förr

Såå nu har man gått i skolan en heel vecka eller faktiskt en vecka + en dag men på nackademin i en heeel vecka ! hihi
Att det har varit roligt kanske är en överdrift men trååkit har ja inte haft !! Med Pawwo o Malin i klassen är det heeelt omöjligt! :P hahah

"Jag vill ha en brödbit" - Pawwo
"vaddå röd bil?" - Jag
"Brandbil?" - Malin

Och något man inte får glömma är att Emy går i samma skola !!!! .. men hon är estet ! .. hehe

Nu är det FREEDAG ! jättegtlaad ..
Om ett tag har jag match .. fotboll asså .. mot huddinge tror ja .. vi ska vinna HAHAHAHAA
Efter det ska jag träffa Emy, då vet man aldrig vad som kan hända !! hiii

Imorrn ska jag o Pawwo till staden och shoppa. Har ju fått löön ! YES ! :D

Sen på imorronkväll ska jag träffa Emy igen !! Det ska bli trevligt !

NU OM EN VECKA ÄR DET HÅKAN HELSTRÖM PÅ GRÖNAN; JAG O EMY KOMMER ATT VARA DÄR !
Jag är lyckigast i världen




"Jag stoppar inget svart i munnen!"


<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här: