notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Det var så !

Kategori: Från förr

Igår va ja och pawwo hemma hos Malin för första gången ! Dt va såå kul !! :D hhihi
Äntligen fick jag saft o mackaroner me ost !! haha

Bussen till Maalin

"Jag känner mig som en pensionär när ja sitter här o smörjer in händerna" - Jag
"Vaddå Hare?"  - Malin

Jaa vi hör otroligt bra alla tre. Haha



Mums

Ja det var gott ! haha. Malin snålar inte med osten !

hett

Ni är såå heta i den OOOTROOLIGT coola soffan ! (syns inte så bra men det ser ut som ett bilsäte o en bil o .. ) jag äger fortfarande på att förklara ;)
Pawsan

Nästan Pawwo men du kommer aldrig bli vigare än mig ! HAHA

<3

Ni vet väl om hur mycket ni betyder för mig !! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: